13.9.13

Γ.Λαμπρόπουλος για το Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη.

Το 2007 σε συνεργασία με τον τότε Υπουργό Υποδομών κ. Γ. Σουφλιά ξεκινήσαμε τις διαδικασίες για την ανάθεση και εκπόνηση μελέτης στον οδικό άξονα από το Ασπρόχωμα στη Μεσσήνη τον Ριζόμυλο , την Πύλο και την Μεθώνη.
Στη συνέχεια ζητήθηκε και αφαιρέθηκε από την τότε Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση το τμήμα από το Ασπρόχωμα μέχρι τον Ριζόμυλο. Έτσι το Υπουργείο συνέχισε για το Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη.
Χθες 12-9-2013 επισκέφθηκα στο γραφείο του τον Διευθυντή Μελετών του Υπουργείου Υποδομών κ. Πανουτσόπουλο και από τη συζήτηση που είχαμε προέκυψε ότι :
►Στο τμήμα Ριζόμυλος – Σουλινάρι η μελέτη είναι έτοιμη και απομένει η έγκριση της περιβαλλοντικής μελέτης που είναι διαδικασία ενός μηνός και έχει καθυστερήσει.
►Στο τμήμα Σουλινάρι – Πύλος χρειάζονται κάποιες συμπληρωματικές μελέτες που  θα επαναπροκηρυχθούν με διαγωνισμό. Το ερώτημα που τίθεται είναι  γιατί αυτό  το ανακάλυψαν τώρα ; .
►Στο τμήμα Πύλος – Μεθώνη που είναι και εύκολο  η μελέτη έχει τελειώσει , υπολείπονται κάποιες μικρολεπτομέρειες καθώς και η έγκριση της περιβαλλοντικής.
Ύστερα από ερώτησή μου στη Βουλή , ο Υπουργός Υποδομών κ. Μιχάλης Χρυσοχοϊδης μας κάνει γνωστόν ότι το μόνο τμήμα που εντάσσεται στο ΕΣΠΑ και θα αρχίσει τώρα να κατασκευάζεται είναι το Σουληνάρι – Κορυφάσιο.
Το Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη παραπέμπεται  για την επόμενη προγραμματική περίοδο (2014 - 2020) που όπως έχει γίνει γνωστόν τα ποσά για οδικά έργα θα είναι πάρα πολύ λιγότερα από το τρέχον ΕΣΠΑ.
Ειδικότερα για το τμήμα Σουλινάρι – Πύλος με τα ισχύοντα , θα απαιτηθούν περίπου τρία χρόνια για τις επιπρόσθετες μελέτες ( διαδικασίες ανάθεσης και εκπόνησης) άρα θα είναι δύσκολο να ενταχθεί ακόμη και στην επόμενη προγραμματική περίοδο.
Τα τμήματα όμως από Ριζόμυλο μέχρι Σουλινάρι και από Πύλο μέχρι Μεθώνη μπορούν μέχρι τον Δεκέμβριο να ενταχθούν για κατασκευή.
Πρέπει όλοι να προσπαθήσουμε να το πετύχουμε .
Μη χαθεί και αυτή η ευκαιρία του ΕΣΠΑ. - 

Η ΕΡΩΤΗΣΗ (κλίκ για μεγέθυνση )

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου