23.11.13

Μπέζος: Εγώ τα αργύρια της προδοσίας δεν τα θέλω...

Με τίτλο «Βαρυσήμαντη τοποθέτηση από τον Ηρακλή Μπέζο» πρώτοι ενημερώσαμε τους πολίτες για το τι έγινε στην Παλαιόχουνι. Σήμερα δόθηκαν και από άλλα μέσα απόσπασμα αυτής της τοποθέτησης.

Τα γεγονότα έχουν ως εξής: 

Στη συγκέντρωση που έγινε στην Παλαιόχουνη για το σκουπιδοεργοστάσιο κάποια στιγμή πήρε το λόγο και ο πρώην κοινοτάρχης Κερασταρίου Ηρακλής Μπέζος (πατέρας του προέδρου του νοσοκομείου Καλαμάτας Γιώργου Μπέζου) που μεταξύ των άλλων έκανε μια βαρυσήμαντη αναφορά.
Είπε ότι η ανάδοχος εταιρεία τους παραπλάνησε και αγόρασε τα οικόπεδα στην περιοχή λέγοντάς τους ότι θα εγκατασταθούν φωτοβολταϊκά. Κάτι ανάλογο είχε γίνει και στην Καλλιρρόη.
Να τι είπε ο Ηρακλής Μπέζος:
Ναι, είμαι  ένας από τους 3, που παίζουμε  καθοριστικό  ρόλο  στο  θέμα. 250.000 ευρώ  μου προσφέρουν, για  τα  χωράφια  μου... 
Ο 2ος είναι  ο  Διαμαντής ο Σιαμπής μου είπε:  δώστα... 
Ο 3ος  είναι  ο  Βαγγέλης  ο  Γιαννακούρας,  ο  συγχωριανός  αντιπεριφερειάρχης.  Μας
Στην αρχή μου είπαν για φωτοβολταϊκά και είπα ναι  μετά  όμως...έμαθα ότι τα ήθελαν για σκουπίδια και πήρα όρκο του Αγίου Δημητρίου, εγώ τα αργύρια της προδοσίας δεν τα θέλω...στον τόπο  μας  τέτοιο  κακό  δεν  κάνω!!!!
Ο Μπέζος παλικαρίσια πέταξε τα αργύρια στα μούτρα τους. Ο Αντιπεριφερειάρχης Βαγγέλης Γιαννακούρας και ο Περιφερειάρχης Πέτρος Τατούλης μένουν διπλά έκθετοι. Και ήξεραν φαίνεται και συνηγόρησαν….
Β.Μ.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου