11.6.14

ΒΙΝΤΕΟ - Επέστρεψε στην...δουλειά του ο Άδωνις Γεωργιάδης

Στη δουλειά του επέστρεψε μετά τον ανασχηματισμό ο Άδωνις Γεωργιάδης. 

Ο πρώην υπουργός Υγείας έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην εκπομπή τηλεπωλήσεων βιβλίων στο πλάι του αδερφού του, Λεωνίδα Γεωργιάδη.

Ο Γεωργιάδης τόνισε ότι δεν θέλει να κάνει κανένα σχόλιο για τη νέα κυβέρνηση και ότι νιώθει μεγάλη κούραση αλλά και υπερηφάνεια για το έργο του στο υπουργείο Υγείας.

«Δεν είναι η ώρα. Όλα είναι καλά, συνεχίζουμε και στηρίζουμε τον πρωθυπουργό και την κυβέρνηση μας. Δεν θέλω να με μπλέξεις με οτιδήποτε έχει σχέση με την πολιτική επικαιρότητα. Δεν θέλω να μου πεις τίποτα για την κυβέρνηση και τον ανασχηματισμό. Ξεπέρασα τον μέσο όρο παραμονής σε ένα υπουργείο. Είμαι ευτυχής γιατί από την ώρα που ανακοινώθηκε η αποχώρησή μου από το κυβερνητικό σχήμα δεν έχω δεχθεί στην ζωή μου πιο πολλά συγχαρητήρια!»

Ο κ. Γεωργιάδης είπε ότι δέχθηκε συγχαρητήρια από πολίτες και από επώνυμους. «Έχω δεχθεί καταιγισμό τηλεφωνημάτων, email, tweet και σχολίων. όλα αυτά μου δίνουν δύναμη».

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου