11.9.14

Η Γιαννακάκη χωρίζει για το ...πλαστό πτυχίο

Αίτηση διαζυγίου φέρεται να κατέθεσε η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ Μαρία Γιαννακάκη μετά το σκάνδαλο που είδε το φως της δημοσιότητας για το πλαστό πτυχίο του συζύγου της Κώστα Γασπαρινάτου από τo London School of Economics, μέσο του οποίου είχε διοριστεί στον Δήμο Κορυδαλλού.
Την είδηση γράφει ο Βηματοδότης και αναφέρει σχετικά: 
«Καλά, θα ρωτήσετε, τόσο καιρό η βουλευτής δεν είχε αντιληφθεί το παραμικρό για το τι συνέβαινε με τα πτυχία του συζύγου της; 
“Κοιτάξτε, τον γνώρισα το 1998, όταν έκανα το μεταπτυχιακό μου στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. 
Σε δύο χρόνια παντρευτήκαμε. Δεν μου είπε τίποτα, αν και πολλές φορές έκανε λόγο για τις σπουδές του στο Λονδίνο. 
Στις 23 Ιουλίου 2014, όταν επέστρεψε σπίτι από την εργασία του, μου το αποκάλυψε ως εξής: 
"Εκαναν έλεγχο στον δήμο και βρήκαν ότι κατέθεσα πλαστό πτυχίο". Εγινα έξαλλη...”. Αυτά έλεγε σχεδόν κλαίουσα η βουλευτής και επαναλάμβανε συνεχώς ότι η ίδια δεν είχε ιδέα, ότι ποτέ δεν σήκωσε κανένα τηλέφωνο για να προσληφθεί ο σύζυγός της και ότι κατέθεσε αίτηση διαζυγίου.
 Η κυρία Γιαννακάκη είπε όμως και τα εξής: 
«Μου έλεγε ο σύζυγός μου ότι έκανε μαθήματα στη London School of Economics αλλά ποτέ δεν είπε αν πήρε πτυχίο ή όχι. 
Είχα την εντύπωση πως πήρε το πτυχίο του, δυστυχώς αποδείχθηκε το αντίθετο...».

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου