5.9.14

Κι άλλο «χτύπημα» της μοίρας για την Πένυ Σκάρου, που έχασε το πόδι της σε τροχαίο-Αυτοκίνητο έπεσε πάνω στη μητέρα και την αδελφή της

Νέο «χτύπημα» για την Πένυ Σκάρου, η οποία τον περασμένο Ιούνιο έχασε το πόδι της σε αυτοκινητικό ατύχημα, όταν ασυνείδητος οδηγός την παρέσυρε και την εγκατέλειψε (η κοπέλα οδηγούσε το μηχανάκι της),
με αποτέλεσμα να βρεθεί από διερχόμενους οδηγούς άγρια χτυπημένη και έγκαταλειμμένη στη μέση της Πειραιώς.
Η μητέρα της νεαρής τραγουδίστριας, η κυρία Ευτυχία, έπεσε θύμα απρόσεκτου οδηγού, ο οποίος παραβίασε κόκκινο σηματοδότη και έπεσε πάνω σε εκείνη και τη μικρότερη κόρη της, την Καρολίνα, την ώρα που διέσχιζαν διάβαση πεζών στο κέντρο της Καλλιθέας.
«Αν πάθαιναν κάτι η μητέρα μου και η αδελφή μου, που είναι οι δύο φύλακες άγγελοί μου και αυτήν τη στιγμή με νταντεύουν στην κατάσταση που βρίσκομαι, θα πέθαινα κι εγώ από τη στενοχώρια μου» ήταν τα πρώτα λόγια της Πένυς Σκάρου σε καθημερινή εφημερίδα.
Η μητέρα της χτύπησε στο κεφάλι της αρκετά σοβαρά (έκανε 15 ράμματα!) και από θαύμα δεν συνέβη κάτι χειρότερο, ενώ η αδελφή της τραυματίστηκε ευτυχώς ελαφρά.
Όλα συνέβησαν το απόγευμα του περασμένου Σαββάτου, όταν η κυρία Ευτυχία βρισκόταν στην οδό Δαβάκη, στην Καλλιθέα, με σκοπό να ψωνίσει μαζί με τη μικρή κόρη της διάφορα πράγματα για τις ανάγκες του σπιτιού της Πένυς, η οποία μένει στην ίδια περιοχή.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου