17.10.14

Ηλίας Ψινάκης: Μου δώσανε μια βόμβα κι εγώ τους την έβαλα εκεί που πρέπει


Ηλίας Ψινάκης: Μου δώσανε μια βόμβα κι εγώ τους την έβαλα εκεί που πρέπει

Σε ρινγκ μετατράπηκε το δημοτικό συμβούλιο στον Μαραθώνα με αφορμή τη βόμβα του Ηλία Ψινάκη για το πάρτυ εκατομμυρίων με τα οικονομικά του δήμου.
Νυν και πρώην δήμαρχος είχαν σφοδρή αντιπαράθεση και αντάλλαξαν πρωτοφανείς χαρακτηρισμούς.
Ο δήμαρχος πάντως είπε σήμερα ότι ουδέποτε μίλησε για χρεωκοπία του δήμου, γεγονός που πυροδότησε περαιτέρω ένταση, με τη συνεδρίαση να διακόπτεται αρκετές φορές λόγω των αντεγκλίσεων.
Ο κ. Ψινάκης κατήγγειλε φαινόμενα κακοδιαχείρισης της προηγούμενης δημοτικής αρχής. Ανέφερε χαρακτηριστικά περιστατική όπως "εξάφανιση" τεσσάρων απορριματοφόρων αλλά και μηδενικά έσοδα από τα νεκροταφεία και τα κυλικεία τους τα οποία είχαν δοθεί, όπως είπε δια βοής σε συγγενείς και φίλους.
"Δεν υπάρχει plan B από τον κ. Ψινάκη, υπάρχει μόνο plan C", είπε ο πρώην δήμαρχος Ιορδάνης Λουΐζος.
Το πρωί, ο Ηλίας Ψινάκης είχε επισκεφθεί τον Αργύρη Ντινόπουλο για να ζητήσει τη συνδρομή του στο θέμα της πληρωμής των υπαλλήλων του δήμου.
Σε ανακοίνωσή του του υπουργείο Εσωτερικών τονίζει πως δεν είναι δυνατό δήμος να χρεοκοπήσει, σημειώνοντας παράλληλα ότι αντιμετώπισε το πρόβλημα ρευστότητας, εγκρίνοντας προκαταβολή των τακτικών ετήσιων πόρων που λαμβάνει ο δήμος.
Επιχειρώντας πάντως να εξηγήσει την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί, ο κ. Ψηνάκης δήλωσε με τον γνωστό του, πολύ «παραστατικό» τρόπο: «Μου δώσανε στα χέρια μια βόμβα και εγώ από χθες πήρα τη βόμβα και τους την έβαλα εκεί που πρέπει».
Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης και ενώ ο κ. Ψηνάκης είχε αποχωρήσει, εμφανίστηκε στην αίθουσα ένας πρώην δημοτικός σύμβουλος, από αυτούς που έχει καταγγείλει ο δήμαρχος για υπεξαίρεση, δηλώνοντας πως «είμαι εδώ, μην με αναζητά στα κανάλια».
Ακολούθησε σύρραξη μεταξύ δημοτικών συμβούλων των αντίπαλων παρατάξεων, ενώ επενέβη άμεσα η αστυνομία για να επανέλθει η τάξη και τα πνεύματα ηρέμησαν λίγο αργότερα.


Πηγή: Μega

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου