8.10.14

H Lady Gaga είπε ψέματα στους Ελληνες φαν της!


H Lady Gaga είπε ψέματα στους Ελληνες φαν της!

Μπορεί κατά τη διάρκεια της πρόσφατης εμφάνισής της στην Αθήνα να εντυπωσίασε όλους τους Έλληνες με τις γνώσεις της για τη χώρα μας, όμως δεν ήταν αλήθεια όλα όσα είπε η Lady Gaga...
Στη συναυλία της στη Δανία συνάντησε την 28χρονη σταρ ο Θέμης Γεωργαντάς, ο οποίος και της πήρε συνέντευξη για λογαριασμό του περιοδικού "Hello!".
Εκεί, μεταξύ άλλων, η Lady Gaga αποκάλυψε ότι τελικά ο Έλληνας σύντροφος που -και καλά- της είχε μάθε τόσα και τόσα για την Ελλάδα, δεν ήταν Έλληνας!
«Αυτό που έζησα στην Ελλάδα ήταν μια μοναδική εμπειρία. Θα μου μείνει αξέχαστη. Η ενέργεια που μου έδωσαν οι φαν μου ήταν πρωτόγνωρη. Τους έβλεπα που με περίμεναν έξω από το ξενοδοχείο και έπαιρνα ενέργεια για την συναυλία μου. Έχω πολλές εμπειρίες από την Ελλάδα. Αλλά σας είπα ένα μικρό ψέμα. Ο πρώην φίλος μου δεν ήταν από την Αθήνα αλλά από την Κύπρο, ελπίζω να με συγχωρέσετε. Θα ξανάρθω. Πέρασα αξέχαστα», είπε η διάσημη τραγουδίστρια η οποία, λέγεται ότι πριν από λίγο καιρό ντύθηκε νυφούλα μυστικά.


womenonly.gr

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου