19.12.14

Βγάλτε Συμπέρασμα !!! Ο Χαικάλης ....Είχε δανείσει 5.000 στον «μεσάζοντα»!.

Ο Χαϊκάλης αναφέρθηκε σε ψιλιτζικατζίδικες συναλλαγές (των 800 και 2000 ευρώ) με τον άνθρωπο που του προσέφερε 3 εκατομμύρια!..

Είπε απίστευτα πράγματα, απόψε στο Bluesky. Με τον «μεσάζοντα» που του προσέφερε 3 εκατομμύρια, το καλοκαίρι σε ανύποπτο χρόνο και πριν προκύψει το θέμα της προεδρικής εκλογής, είχαν ένα αλισβερίσι μεταξύ τους ύψους 5000 ευρώ.

Διαβάστε τι είπε: 
Είχα δώσει πριν το καλοκαίρι στον Αποστολόπουλο 5000, για...
να τα παίξει στο χρηματιστήριο. Μου βαλε 2 φορές τόκους και μετά χάθηκε. Τον Αύγουστο μου κατέθεσε στο λογαριασμό μου 800 ευρώ και πριν από μερικούς μήνες μου ‘δωσε 2000 ευρώ, τα οποία τα πήρα γιατί ήθελα να πληρώσω τη δόση του δανείου. Μου είπε ότι τα 2000 αυτά ήταν από έναν τραπεζίτη.

Εγώ του είπα, ότι τα εκλαμβάνω ως έναντι του χρέους. Αργότερα μου κατέθεσε άλλα 2.000 στον τραπεζικό μου λογαριασμό.

Όλα αυτά συνέβησαν πριν την εκλογή Προέδρου. Κι ο «μεσάζων» που του προσέφερε αργότερα 3 εκατομμύρια ήταν ένας ψιλικατζής, που του ‘παιξε 5000 στο χρηματιστήριο και δεν του τα ‘χει επιστρέψει.

Βγάλτε άκρη!.. 
 

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου