7.3.15

O γάμος - λάθος ελληνίδας τραγουδίστριας στα 15 της χρόνια

Η Κατερίνα Κούκα για πρώτη φορά μίλησε για τον γάμο της που έκανε στη πιο τρυφερή ηλικία, μόλις 15 χρόνων αλλά και τον αγώνα που έδωσε για να μπορεί να δει το παιδί της. 

Στην εκπομπή Join Us που θα προβληθεί αυτή την Κυριακή στο ΣΚΑΙ, η τραγουδίστρια μοιράζεται άγνωστα και δύσκολα μονοπάτια της ζωής της!

«Γύρισα στην Ελλάδα γιατί παντρεύτηκα 15 χρονών. 16 έκανα το παιδί μου. Δεν θέλεις να πω πόσο χρονών ήταν εκείνος. Ήταν πολύ μεγαλύτερός μου. Ήταν ο παρορμητισμός μιας εφηβείας. Τα δύσκολα τα τράβηξα όταν διαπίστωσα ότι έκανα μεγάλο λάθος. Χώρισα στα 19.5» εξομολογείται ενώ όσον αφορά τον γιο της, συνέχισε:

«Το πιο δύσκολο πράγμα με το γιο μου ήταν ότι απείχε για πολλά χρόνια από τη ζωή μου. Έπρεπε να τρέχω, να παρακαλάω για να τον δω. Υπήρχε ένα μεγάλο διάστημα που δεν ήταν μαζί μου. Αυτό ήταν το χειρότερο πράγμα που έζησα στη ζωή μου».

govastileto

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου