28.8.15

Μετά τις εκλογές η υλοποίηση του ν/σ για τις αδειοδοτήσεις τηλεοπτικών καναλιών

«Το νομοσχέδιο για τις αδειοδοτήσεις των τηλεοπτικών καναλιών και των συχνοτήτων θα υλοποιηθεί μετά τις εκλογές, με τη συντριπτική νίκη του ΣΥΡΙΖΑ», δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης.
Όπως τόνισε, η στάση της κυβέρνησης δεν πρόκειται να αλλάξει ούτε να αμβλυνθεί σε σχέση με έργα, διαγωνισμούς, προμήθειες ή συμφέροντα που για δεκαετίες λεηλατούν τον πλούτο της χώρας και του ελληνικού λαού, υπό την πίεση της σπέκουλας και της λάσπης γνωστών διατεταγμένων προπαγανδιστών.
«Όσοι πολεμούν την κυβέρνηση με τον μανδύα της “αριστερής καθαρότητας” ας αναλογιστούν ποιους εξυπηρετεί η στάση τους και με ποιους ταυτίζονται, αλλά και όσοι υπηρέτησαν τις κυβερνήσεις της διαπλοκής και προσπαθούν να τις νεκραναστήσουν ας το πάρουν απόφαση ότι δεν θα τους γίνει το χατίρι», πρόσθεσε ο κ. Σπίρτζης.
Αφορμή για τις δηλώσεις αυτές αποτέλεσαν ρεπορτάζ του ΣΚΑΙ και της Καθημερινής, σύμφωνα με τα οποία ο κ. Σπίρτζης υποβάθμισε διευθυντή του υπουργείου του που ζήτησε να κλείσουν οι προστατευτικές μπάρες μπροστά από παράνομα συνδεδεμένο με την εθνική οδό εστιατόριο στη Βοιωτία. Επιπλέον, οι αναφορές καταλογίζουν στον κ. Σπίρτζη ότι διόρισε 11 μετακλητούς υπαλλήλους στο γραφείο του.
«Στις επερχόμενες εκλογές, όπως έγινε και με το πρόσφατο δημοψήφισμα, ο ελληνικός λαός θα δώσει τη δική απάντηση στο πολιτικό και οικονομικό κατεστημένο της διαφθοράς και της διαπλοκής και στους εκφραστές του», τόνισε. Όπως ανέφερε ο κ. Σπίρτζης, «για τις "καταγγελίες" των συγκεκριμένων μη διαπλεκόμενων μέσων του ΣΚΑΙ, της Καθημερινής και του κ. Πορτοσάλτε απαντάμε ότι:
Α) Είναι τιμή μας, η επαναπρόσληψη από το υπουργείο και φορείς, που εποπτεύονται από το υπουργείο, εργαζομένων που άδικα και παράνομα πέταξαν στο δρόμο οι προηγούμενες κυβερνήσεις. Αυτή είναι και η βαθιά διαχωριστική γραμμή μεταξύ της νεοφιλελελεύθερης συντήρησης και της ντόπιας διαπλοκής, που ισοπέδωσαν τη χώρα και αποδόμησαν τον κοινωνικό ιστό, με τις πολιτικές της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ και των προοδευτικών λαϊκών δυνάμεων, που υπερασπίζονται τα κοινωνικά και εργασιακά δικαιώματα και τη νομιμότητα.
Β) Αποτελεί ανέκδοτο να καταγγελλόμαστε ότι στο γραφείο του αναπληρωτή υπουργού ΥΠΟΜΕΔΙ, με το εύρος, τα θέματα και το αντικείμενο που διαχειρίζεται, το στελεχώνουν 11 σύμβουλοι, εκ των οποίων οι 4 νομικοί. Όσο δε για την αναφορά στην ημερομηνία διεκπεραίωσης της σύμβασης ενός από αυτούς, για διαδικαστικούς λόγους η σχετική απόφαση δημοσιεύτηκε στις 25 Αυγούστου 2015, με αναδρομικότητα από 1η Ιουλίου 2015, ενώ προσφέρει τις υπηρεσίες του από 16 Μαΐου 2015».
Συνεχίζοντας, ο κ. Σπίρτζης αναφέρει, σε ό,τι αφορα το δημοσίευμα της Καθημερινής, για την υπόθεση διευθυντή του Υπουργείου:
«- Οι διορισμοί διευθυντών, χωρίς αξιολόγηση και υπηρεσιακά συμβούλια από την προηγούμενη κυβέρνηση βαφτίστηκαν κρίσεις.
- Οι αποφάσεις των δικαστηρίων, που αφορούν στις παράνομες συνδέσεις αυτοκινητοδρόμων είναι καθόλα σεβαστές. Παράλληλα πρέπει να τηρούνται οι ελάχιστες προδιαγραφές, που ορίζει ο νόμος, οι τεχνικές μελέτες και οι προδιαγραφές για τους αυτοκινητοδρόμους. Επομένως όταν για εκατοντάδες χιλιόμετρα δεν υπάρχει σημείο για τους χρήστες του αυτοκινητοδρόμου να σταματήσουν, όχι για αναψυχή αλλά για εφοδιασμό καυσίμων και σε περιπτώσεις ανάγκης των οδηγών και όταν δεν έχει κατασκευαστεί ούτε ένας Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων (ΣΕΑ), ενώ προβλέπεται ανά 40 έως 50 χιλιόμετρα να υπάρχει, είναι απολύτως λογικό και επιβεβλημένο το αρμόδιο Υπουργείο να μεριμνά για την ελάχιστη τήρηση των προδιαγραφών ασφαλούς λειτουργίας του αυτοκινητοδρόμου και ασφαλούς διέλευσης των διερχόμενων οδηγών.
- Τα εν λόγω δεδομένα και οι ενέργειες που είχε αναλάβει η πολιτική ηγεσία ήταν σε πλήρη γνώση της υπηρεσίας του Υπουργείου, όπως και η σχετική νομοθετική ρύθμιση, που προβλέπει ότι οι παρόδιες συνδέσεις κλείνουν σε συνάρτηση με την κατασκευή και λειτουργία, ενός τουλάχιστον ΣΕΑ.
- Παρά ταύτα δύο ημέρες πριν το δημοψήφισμα, χωρίς ενημέρωση της πολιτικής ηγεσίας, ο συγκεκριμένος διευθυντής, από μόνος του απέστειλε επιστολή για το κλείσιμο της σύνδεσης στον παραχωρησιούχο. Οι εργασίες τοποθέτησης στηθαίων μας έγιναν γνωστές από βουλευτές του νομού Βοιωτίας και κατοίκους οικισμών της περιοχής, τη Δευτέρα μετά το δημοψήφισμα. Σε επικοινωνία μας με τον παραχωρησιούχο, επαναβεβαιώθηκε η βούληση του Υπουργείου να τηρηθούν οι κανόνες εύρυθμης λειτουργίας του αυτοκινητοδρόμου. Τα μερικώς τοποθετημένα στηθαία αποξηλώθηκαν από συνεργείο κατασκευαστή του παραχωρησιούχου το απόγευμα της ίδιας ημέρας».

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου