18.9.15

ΧΑΜΟΣ με τις φωτογραφίες της γυναίκας του Τσίπρα: Δεν είναι δικές μου λέει ο φωτογράφος που στοχοποιήθηκε

ΠΟΙΟΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΕ ΤΗΝ ΜΠΕΤΥ ΜΠΑΖΙΑΝΑ;
Δεν είναι δικές του οι φωτογραφίες με την Περιστέρα Μπαζιάνα, τονίζει με οργή ο φωτορεπόρτερ και πατέρας μαθήτριας της σχολής Χιλλ τον οποίο κατηγόρησε και ουσιαστικά στοχοποίησε το σχολείο με εξώδικο που του έστειλε μέσω του οποίου τον απειλούσε ότι αν επαναλαφθεί κάτι τέτοιο, θα διώξουν το παιδί του! 
Ο λόγος για τον γνωστό φωτορεπόρτερ Βασίλη Κουτρουμάνο, ο οποίος μιλώντας στο Star.gr αποκάλυψε, επίσης, ότι έχει ήδη απαντήσει στο εξώδικο της σχολής Χιλλ και ότι το μόνο που ζητά είναι να αποκατασταθεί η φήμη του πρώτα σαν πατέρα και στην συνέχεια σαν επαγγελματία φωτορεπόρτερ.
«Εγώ πήγα στον αγιασμό του σχολείου για την κόρη μου, που πάει δευτέρα δημοτικού.
Σαν πατέρας κι εγώ θέλησα να είμαι εκεί και με τη μηχανή μου να βγάλω φωτογραφίες της κόρης μου.
 Όλοι με είδαν… Φωτογραφίες τραβάω πάντα! Ξαφνικά μου έστειλαν εξώδικο και με κατηγορούν για φωτογραφίες, που δεν είναι δικές μου. Εγώ ήμουν και πέρυσι στη Σχολή, άλλοι ήλθαν φέτος.
Είμαι σίγουρος ότι υπήρξαν πιέσεις από ανώτερα πρόσωπα.
 Είμαι 28 χρονια σε αυτή τη δουλειά. Δεν έχω κάνει ποτέ παπαράτσι. Αν ήθελα να κάνω θα είχα κάνει. Κατηγορούμαι άδικα και έχω στοχοποιηθεί, πρώτα σαν πατέρας και μετά σαν επαγγελματίας. Είναι δυνατόν να μην μπορώ να πηγαίνω στο σχολείο της κόρης μου.
Άσε που φοβάμαι ότι αυτή η ιστορία θα έχει επιπτώσεις στην κοινωνική ζωή του παιδιού μου.
Το ξέρετε ότι μου είπαν ότι τώρα μπορεί να μην την καλούν σε πάρτι ή να μην της φέρονται καλά τα άλλα παιδάκια».
Ο γνωστός φωτορεπόρτερ, τονίζει ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πάρει την κόρη του από το σχολείο τονίζοντας με νόημα «άλλοι ήλθαν φέτος, όχι εμείς» και καταλήγει:
«Εγώ βρήκα το μπελά μου χωρίς να φταίω… Οι φωτογραφίες δεν είναι δικές μου, το δίκιο είναι με το μέρος μου. Το μόνο που θέλω είναι να αποκατασταθεί το όνομα μου και να λήξει η ιστορία εδώ».

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου