4.1.16

ΒΙΝΤΕΟ - Άνοιξε την πόρτα και είδε τη γυναίκα του να κάνει σεξ με άλλον!

«Αυτή είναι η γυναίκα μου. Δεν θα το ανεχτώ άλλο. Θέλω διαζύγιο, σε παρακαλώ», ακούγεται να λέει ο απατημένος σύζυγος - «Μην ανησυχείτε, δεν θα δει κανείς το βίντεο», τους διαβεβαιώνει

Απίστευτη ήταν η αντίδραση ενός απατημένου συζύγου, ο οποίος αγανακτισμένος από την… ερωτικά υπερδραστήρια γυναίκα του αποφάσισε να την εξευτελίσει καταγράφοντάς την με το κινητό του τηλέφωνο ενώ έκανε σεξ με τον εραστή της.
Ο άνδρας «συνέλαβε» του δύο εραστές μέσα στο διαμέρισμά του και βιντεοσκόπησε βήμα-βήμα την επιχείρηση «αποκάλυψη», ωστόσο το στοιχείο που εντυπωσιάζει περισσότερο από καθετί είναι η εξαιρετικά ψύχραιμη στάση του απατημένου συζύγου.
Το βίντεο ξεκινά με τον σύζυγο να ανοίγει την πόρτα του διαμερίσματος με το κλειδί του και στη συνέχεια να ανάβει το φως αντικρίζοντας τη γυμνή γυναίκα του να ερωτοτροπεί με έναν επίσης γυμνό άνδρα.
Με απίστευτη ψυχραιμία ο σύζυγος χαιρετά τους εραστές, οι οποίοι αμήχανα τον κοιτάζουν, ενώ η γυναίκα χαμογελά βλέποντας το κινητό που καταγράφει καρέ-καρέ όλη τη σκηνή.
«Τζανέλ και Τζέισον. Τι κάνεις αδελφέ; Με τη σύζυγό μου; Αυτή είναι η σύζυγός μου. Αυτή είναι η σύζυγός μου. Θέλω διαζύγιο. Θα μου δώσεις διαζύγιο; Θα μου δώσεις σε παρακαλώ διαζύγιο; Δε θέλω να το κάνω άλλο αυτό. Θα σβήσω την κάμερα. Ορίστε το κλειδί. Τέλειωσα. Τέλειωσα μαζί σου. Αγαπώ την κόρη μου και είναι το μόνο που έχει σημασία για εμένα. Τζέισον ξέρω ότι είσαι καλός άνθρωπος. Αυτό δε θα το δει κανείς πέρα από το δικαστή, μην ανησυχείτε. Συγγνώμη που σας ενόχλησα. Να έχετε μία καλή ημέρα», ακούγεται να λέει ο σύζυγος, αφού πετάξει το κλειδί του διαμερίσματος στον πάγκο της κουζίνας.
Το βίντεο που αναρτήθηκε στο Διαδίκτυο έχει ήδη συγκεντρώσει περισσότερες από δύο εκατ. θεάσεις, ενώ στο μήνυμα που το συνοδεύει ο άνδρας γράφει: «Η σύντομα πρώην σύζυγός μου Τζανέλ με απατά με τον εραστή της εδώ και πολλά χρόνια, Τζέισον. Ελπίζω αυτό να είναι αποδεικτικό για την υπόθεση στο δικαστήριο. Ο Θεός να με συγχωρήσει αν κάτι κακό συμβεί σε εμένα ή αν πεθάνω πριν η αλήθεια αποκαλυφθεί. Είμαι πραγματικά κουρασμένος και ενοχλημένος να παραμένω σιωπηλός, ενώ όλη η πλευρά της οικογένειας πιστεύει ότι είναι ηλίθιος». 
Δείτε το βίντεο εδώ:

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου