5.2.16

Π.ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ: « ΜΕ ΑΔΙΚΗΣΕ ΠΟΛΥ Ο κ. ΟΥΖΟΥΝΙΔΗΣ»

Του: Αντώνη. Α. Αντωνόπουλου
Real fm-pamesports.gr


Εμφανίστηκε στο ελληνικό ποδόσφαιρο ,με όνειρα και ελπίδες ξεδιπλώνοντας τις ποδοσφαιρικές του ικανότητες. 
Όμως κάτι εξ αρχής τον …κυνηγούσε. Ατυχία, αρνητικές συγκυρίες; 
Η μήπως συνδυασμός όλων αυτών μαζί και με δικά του λάθη; 
Ο διεθνής αμυντικός χάφ Παύλος Μητρόπουλος, έκλαψε φεύγοντας από τον Πανιώνιο, πικραμένος και όπως λέει στην «ΑΓΟΡΑ» αδικημένος από την αντιμετώπιση του πρώην πλέον προπονητή του .Ετοιμάζει βαλίτσες για το εξωτερικό με στόχο να δώσει απαντήσεις σε όλους τον αμφισβήτησαν .
Αφετηρία στην ομάδα της πατρίδας του ,τον Παναιγιάλειο με δυο πολύ σπουδαίες χρονιές που τον έστειλαν στον Ολυμπιακό Βόλου του Αχχιλέα Μπέου που διαλύθηκε με την αποκάλυψη της υπόθεσης των στημένων αγώνων, όπως λέει ο Παύλος Μητρόπουλος «Εντελώς άδικα. Είχαμε πάρα πολύ καλή ομάδα, δεν έφταιγαν οι παίκτες εκ των οποίων οι περισσότεροι κάνουν μεγάλη καριέρα στις ομάδες που πήγαν. Αναγκάστηκα να φύγω πήγα στον Παναιτωλικό έπεσε στη Β΄ Εθνική, και δόθηκα δανεικός στην ΑΕΚ.»
-Γιατί δε έμεινες στην ΑΕΚ;
Π.Μ: «Να μείνω στην ΑΕΚ της Γ εθνικής ;Ήταν οι συνθήκες τέτοιες, που θεωρήσαμε ότι δεν ήταν το σωστό να μείνω .Ηταν μεγάλο ρίσκο στα 23 χρόνια μου να παίξω Γ΄ Εθνική. Επέλεξα και με την πίεση του μανατζέρ μου να πάω στον Πανιώνιο. Σωστό η λάθος θα φανεί τα επόμενα χρόνια.»
-Είχες πρόταση να μείνεις στην ΑΕΚ;
Π.Μ: «Ναι είχα πρόταση να μείνω στην ΑΕΚ. Δεν αποδέχτηκα την πρόταση και κατέληξα δανεικός στο Πανιώνιο για ένα χρόνο και μετά υπέγραψα ελεύθερος.»
-Τρία χρόνια στον Πανιώνιο με καλές και κακές στιγμές;
Π.Μ: «Ναι, στο Πανιώνιο πήρα πολλά και έδωσα την ψυχή μου. Είμαι ευχαριστημένος που από τις πρώτες ώρες που έλυσα την συνεργασία με την ομάδα ο κόσμος μου δείχνει με κάθε τρόπο την αγάπη του.»
-Εκτίμησε την στάση σου στα δύσκολα ο κόσμος του Πανιωνίου;
Π.Μ: «Δεν μπορεί να φανταστεί ανθρώπινος νους τι περάσαμε, και τι προσπάθεια κάναμε για να σώσουμε την ομάδα τα τελευταία δυο πολύ δύσκολα χρόνια ,πρόπερσι και πέρυσι. Πρόπερσι είχαμε καλή ομάδα, με Αραβίδη, Κολοβό Μεδρινό, Αυλωνίτη και τα άλλα παιδιά. Πέρυσι ήμασταν το πρώτο φαβορί για να πέσουμε. Δεν μπορεί να φανταστεί κανείς πως σωθήκαμε ,με τι εμφανίσεις από παίκτες κλειδιά. Είμαι πολύ ευχαριστημένος που έκανα την καλύτερη μου ποδοσφαιρική σεζόν την χρονιά της σωτηρίας του Πανιωνίου. Είμαι ευχαριστημένος και υπερήφανος που βοήθησα να μείνει ο Πανιώνιος στη κατηγορία .Για αυτό και είμαι πικραμένος από την στάση του κ. Ουζουνίδη απέναντι μου.»
-Και  τι  άλλαξε μέσα σε ένα καλοκαίρι και ο εκ των καλυτέρων παικτών Μητρόπουλος βρέθηκε εκτός εντεκάδας;
Π.Μ: «Δεν έγινε τίποτα απολύτως .Θα σας το έλεγα ευθέως ,αν τα σπάζαμε η τσακωθήκαμε στα αποδυτήρια, η έγινε κάτι. Τίποτα απολύτως δεν έγινε. Θυμάμαι στο φιλικό με τον Αστέρα στη Τρίπολη πριν παίξουμε 1η αγωνιστική με τον Ολυμπιακό στο «Καραϊσκάκης» ήμουν βασικός και αρχηγός .Και μετά στην τακτική είμαι εκτός!!!Θεώρησα ότι ήταν επιλογή στιγμής. Η κατάσταση συνεχίστηκε όμως και έγινε «συνήθεια»…»
-Του ζήτησες τον λόγο, μιλήσατε;
Π.Μ: «Ναι πολλές φορές μίλησα μαζί του. Μου έλεγε ότι είμαι παρά πολύ καλός παίκτης αλλά εγώ αυτή την στιγμή θεωρώ ότι έπρεπε να  παίζουν οι Κόρμπος και Σιώπης. Αυτή ήταν η απάντηση του. Νομίζω ότι ήταν και αντρίκια η απάντηση  του.»
-Τώρα που έκλεισε ο κύκλος του Πανιωνίου, και είσαι σε αναζήτηση της νέας σου ομάδας, θεωρείς ότι σε αδίκησε ο Μαρίνος Ουζουνίδης;
ΠΜ: «Ναι πάρα πολύ με αδίκησε .Νομίζω ότι πρέπει να είμαι ο ποιο αδικημένος από όλους τους ποδοσφαιριστές που έχουν δουλέψει με τον κ. Ουζουνίδη. Το πιστεύω ειλικρινά και ποτέ δεν το είπα .Έκανα υπομονή έξι μήνες, η ομάδα πήγαινε καλά ,και ήθελα να πηγαίνει καλά. Δεν είμαι κανένας που να παρακαλάει να μη πηγαίνει καλά η ομάδα και να παίζει. Και εφ όσον η ομάδα είναι ψηλά και δεν αγωνίζεται για την παραμονή, αποφάσισα και εγώ να κοιτάξω την καριέρα μου»
-Πιστεύεις ότι είχε λόγους να σου φερθεί έτσι η ήταν γενικώς η εκτίμηση του προπονητή;
Π.Μ: «Εδώ με πιάνεται αδιάβαστο. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έγινε, γιατί δεν έχει ποδοσφαιρική λογική. Θέλω να πιστεύω πως δεν υπήρχε δόλος»
-Πέρασες περιπέτεια με την υπόθεση των στημένων αγώνων. Έμεινες όρθιος και συνέχισες. Θεωρείς ότι επηρέασε την εξέλιξη σου εκείνη η περιπέτεια;
ΠΜ: «Ναι, νομίζω ότι επηρέασε σημαντικά την καριέρα μου εκείνη η περιπέτεια. Και πέρυσι και πρόπερσι νομίζω ότι εγώ έδωσα όλες τις απαντήσεις μέσα στο γήπεδο. Δεν έχω μιλήσει ποτέ για το τι πέρασα, και πως πήγαν να με μπλέξουν. Έδωσα το 200% του εαυτού μου για να σωθεί ο Πανιώνιος, και εκεί είδαν όλοι ποιος είναι πραγματικά ο Μητρόπουλος μέσα στο γήπεδο»
-Ο Πανιώνιος δίνει ευκαιρίες, δημιουργεί καριέρες.  Θα εξυγιανθεί θα βρει τον δρόμο του;
ΠΜ: «Ο Πανιώνιος δεν θα σταματήσει ποτέ να βρίσκει ταλέντα ,να κάνουν όνομα και να μεταγραφές .Η μόνη εξήγηση που δίνω ,είναι ότι η φανέλα του είναι ευλογημένη. Θεωρώ ότι ήταν και είναι αναγκαστικές κάποιες μεταγραφές παικτών όπως αυτή του Μπουμάλ για την επιβίωση και εξυγίανση του συλλόγου. Ο Πανιώνιος θα βρει τον δρόμο του και θα πάρει αδειοδότιση, για να συνεχίσει όπως του αξίζει»
-Άφησες τον Πανιώνιος ,τα συναισθήματα σου στη Πλατεία και αναζητάς την τύχη σου στο εξωτερικό;
ΠΜ: «Ναι ,αφήνω την ομάδα που αγάπησα. Είναι σαν να έφυγα από το σπίτι μου. Την ημέρα που έλυσα το συμβόλαιο έκλαψα στα γραφεία, γιατί νοιώθω πολύ αδικημένος. Αν ο Πανιώνιος αγωνιζόταν για την παραμονή δεν θα έφευγα και ας μην έπαιζα.»
-Φεύγεις στα 25 χρόνια σου για το εξωτερικό με στόχο τι;
ΠΜ: «Δεν φανταζόμουν ποτέ ότι ο Πανιώνιος θα με άφηνε ελεύθερο όσες φορές και αν το ζητούσα, και τον ευχαριστώ πολύ για αυτό. Φεύγω με στόχο να δώσω απαντήσεις σε όλους αυτούς που με κατέκριναν άσχημα και άδικα νομίζω. Θέλω μέχρι τα 28 να κάνω ένα άλμα στην καριέρα μου και να παίξω σε μεγάλη ομάδα. Πιστεύω ότι έχω τις προϋποθέσεις για να το κάνω και θα το παλέψω να το πετύχω. Θα είναι η δική μου ρεβάνς …»
-Φεύγεις για να ξαναγυρίσεις κάποια στιγμή στο ελληνικό ποδόσφαιρο;
ΠΜ: «Δεν θα το ήθελα ,εκτός και αν άλλαζαν πολλά πράγματα
-Αφήνοντας πίσω το ελληνικό ποδόσφαιρο τι γνώμη εχεις για αυτό;
ΠΜ: «Δικαίως έχει γίνει ο κόσμος καχύποπτος με το ελληνικό ποδόσφαιρο για αυτό και δεν πηγαίνει στα γήπεδα. Η κρίση επηρέασε τα πάντα .Από την στιγμή που δεν υπάρχουν χρήματα θα υπάρχει και διαφθορά. Τα τελευταία χρόνια γίνονται προσπάθειες  να αλλάξει επίπεδο με καλούς ξένους παίκτες ,αλλά…»
-Ο Πανιώνιος μπορεί να αντέξει την πίεση του Β γύρου και να τερματίσει ψηλά;
ΠΜ: «Είναι παρά πολύ δύσκολο .Αν έμενε ο Μπουμάλ θα σας έλεγα ναι. Διαβάζω για φυγή του Χατζηισαία ,του Μπακασέτα. Δεν πιστεύω ότι θα φύγουν».
-Για την ΑΕΚ που επέστρεψε τι άποψη έχεις;
ΠΜ: «Για μένα η ΑΕΚ μετά τον Ολυμπιακό είναι η δεύτερη καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα. Ο Πογιέτ είναι καλός προπονητής και θα δημιουργήσει πολύ ανταγωνιστική ομάδα. Πιστεύω ότι τα επόμενα χρόνια θα διεκδικήσει το πρωτάθλημα»
-Τι θα πάρεις μαζί με τις βαλίτσες στη φαρέτρα της μνήμης σου;
ΠΜ: «Τις ωραίες στιγμές που έζησα στο Πανιώνιο και την ΑΕΚ, και τις πίκρες που ένοιωσα άδικα»
-Καλή τύχη…
ΠΜ: «Ευχαριστώ πολύ…»

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου