19.3.16

ΦΩΤΟ - Ελληνίδα μοντέλο φέρνει και... παντόφλες για ένα καλό σεξ!

Είναι από τις πιο διάσημες εγχώριες μοντέλες, αλλά δεν κρύβεται και δηλώνει πως...
"Αν ο άντρας μου κάνει καλό σεξ, εγώ τον έχω μέσα στο σπίτι βασιλιά. Και παντόφλες θα φέρω"!
 
Η Δήμητρα Αλεξανδράκη δεν έχει διστάσει να μιλήσει για την προσωπική της ζωή και να αποκαλύψει πράγματα που άλλες διάσημες καλλονές αποφεύγουν να θίξουν.

"Πρέπει να είναι άντρας, αρσενικό. Να σε κοιτάει και από τη ματιά του να καταλαβαίνεις ότι πρέπει να σκάσεις. Είμαι ανοιχτή στον έρωτα, είναι πολύ ωραίο πράγμα. Μου αρέσουν οι μελαχρινοί άντρες με μαύρα μάτια.

Θα πρέπει πάντως να με σέβεται, να με εκτιμάει και να μου κάνει καλό sεx. Εγώ τον έχω μέσα στο σπίτι μου πασά, βασιλιά. Και παντόφλες φέρνω. Είμαι γυναίκα για σπίτι εγώ, τελειωμένα πράγματα", έχει πει το μοντέλο και δεν γίνεται να μην την πιστέψουμε.







ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου