28.5.16

H Ελληνίδα τραγουδίστρια που είχε 12 σπίτια και τώρα δεν έχει κανένα...

«Θα μπορούσα να έχω τη μισή Αθήνα δική μου»

Πως κάποτε υπήρξε πλούσια και ότι τώρα δεν έχει λεφτά, παραδέχτηκε σε συνέντευξή της στην εφημερίδα «Freddo» η Μπέμπα Μπλανς, η οποία έγινε γνωστή το 1964 με το τραγούδι «Καλώς όρισες βρε Γιώργη».

«Θα μπορούσα να έχω τη μισή Αθήνα δική μου.
 Σκέψου, είχα 12 σπίτια δικά μου και σήμερα δεν έχω κανένα. 
Αγόραζα σπίτια και μετά τα πουλούσα κάνοντας τον μεσίτη και έφτασα στο σημείο μηδέν. Ούτε ξέρω πώς εξαφανίστηκαν αυτά τα σπίτια. 
Τα λάθη μου είναι δικά μου και τα χρεώνομαι εγώ. 
Είναι όλα δικά μου. 
Έκανα τραγικά λάθη και στο γάμο μου. 
Ζω με μια σύνταξη που παίρνω και με τα χρήματα που είχα στην άκρη», είπε η τραγουδίστρια και πρόσθεσε: 
«Τα περισσότερα τα χάλασα στην αρρώστια μου. 
Έδινα παντού φακελάκια για να μπορέσω να κάνω τα αυτονόητα: να ζήσω».
 
 
 imerisia.gr

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου