22.7.16

ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΤΖΕΝΤΑ 21. ΈΤΣΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ - ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ …

Σήμερα 20/7 έλαβα συστημένη επιστολή από την εφορία Ναυπλιου όπου μου ανακοίνωσε την εγγραφή υποθήκης της α΄ κατοικίας μου για το ποσό οφειλής των 4,238 € (το οποίο προέρχεται από την εισφ. Αλλ. Του 2011, το Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε. ,το Ε.Ε.Τ.Α. και τον Ε.Ν.Φ.Ι.Α.) τα οποία ουδέποτε αποδέχτηκα ως οφειλή των δυνάμεων κατοχής της πατρίδας μας . Αφού κατάσχεσαν μέσω της ΠΕΙΡΑΙΩΣ 340 € από λογαριασμό που ήμουν συνδικαιούχος (τα οποία δεν απεδόθησαν στο υπ.οικ. )και είδαν ότι δεν μπορούν να εισπράξουν από αλλού , διότι είμαι άνεργος αυτή τη στιγμή , προχώρησαν οι αθεόφοβοι στην υποθήκευση. Έχω καταθέσει ένα σκασμό έγγραφα έως σήμερα εξηγώντας τους λόγους άρνησης αποδοχής και εξόφλησης των οφειλών αυτών μη έχοντας λάβει ουδεμία απάντηση , παρά μόνο ότι εφαρμόζουν το νόμο . Το σατανικό σχέδιο αρπαγής της περιουσίας μας μέσω της Ατζέντας 21 και 30, εφαρμόζεται κατά γράμμα από τους μισθοφόρους εκφραστές του Δ' ΡΑΙΧ και της παγκοσμιοποίησης . Παρακαλώ όποιος μπορεί να μου προτείνει κάτι ( που δεν έχω πράξει ακόμα αντιστεκόμενος )που να έχει νομική υπόσταση ( πριν τους πλακώσω στις αγωγές ) ας επικοινωνήσει μαζί μου .
  Ι. Κ. Ναύπλιο 6944 254865

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου