13.1.17

Χαμός στο νοσοκομείο της Σύρου με την γιατρό - πορνοστάρ του Σειρηνάκη !!!

Η γιατρός που έχει γίνει κεντρικό θέμα συζήτησης στο νοσοκομείο της Σύρου λύνει τη σιωπή της. Έντονα ενοχλημένη η διοίκηση από την έκταση που παίρνει το θέμα...
 
Για χάρη του έρωτα και λόγω γάμου, η ιατρική ρόμπα καλύπτει οριστικά όπως όλα δείχνουν, το εντυπωσιακό κορμί της ''Αφροδίτης Αδάμη'', που έγινε γνωστή από τις συμμετοχές της σε ταινίες ερωτικού περιεχομένου. ''Πορνό τέλος'' λέει η πτυχιούχος ιατρικής του πανεπιστημίου Πατρών, που κάνει το αγροτικό της στη Σύρο. Η 25χρονη, Άννα Μαρία όπως είναι το πραγματικό της όνομα, αποφάσισε να κάνει στροφή για τα μάτια του Σέρβου αγαπημένου της. Έτσι άφησε πίσω τις ταινίες του Σειρηνάκη και πλέον ετοιμάζεται να γίνει καλή σύζυγος, νοικοκυρά και επιστήμονας.

Όπως λέει η ίδια στην εφημερίδα Espresso βρίσκεται στην Ερμούπολη από τις αρχές του περασμένου Δεκέμβρη και προσφέρει καθημερινά τις υπηρεσίες της, σε δεκάδες ασθενείς που φτάνουν στο νοσοκομείο του νησιού. ''Για μένα ο χώρος του πορνό αποτελεί πια παρελθόν. Πριν από αρκετούς μήνες γνώρισα τον άντρα της ζωής μου, τον Αλέξανδρο, που είναι από τη Σερβία και τον ερωτεύτηκα παράφορα. Τον περασμένο Νοέμβριο, παντρευτήκαμε με πολιτικό γάμο και είμαι πολύ ευτυχισμένη'' λέει μεταξύ άλλων η 25χρονη και συνεχίζει...

''Ο άντρας αυτός με έκανε να δω τη ζωή με άλλο μάτι. Να αλλάξω ως άνθρωπος. Το μόνο που θέλω είναι να γίνω καλή σύζυγος και γιατρός και στο μέλλον να αποκτήσω μαζί του παιδιά, που θα ολοκληρώσουν την ευτυχία μας. Ασχολήθηκα με το χώρο του πορνό, το έζησα και τέλος. Όλοι κάνουμε λάθη. Ωστόσο η ζωή προχωρά και σε όλους αξίζει μια δεύτερη ευκαιρία. Μέσα από αυτό το λειτούργημα, θα γίνω καλύτερη ως άνθρωπος και ως σύζυγος. Ο άντρας μου είναι σπουδαίος και ασχολείται επαγγελματικά με τις τουριστικές επιχειρήσεις. Γνωρίζει για το παρελθόν μου και με στηρίζει στα νέα μου βήματα''.


Η Άννα Μαρία θα παραμείνει στη Σύρο για ένα χρόνο για να ολοκληρώσει το αγροτικό της και έπειτα θα ακολουθήσει η ειδικότητα. ''Θέλω να γίνω καρδιολόγος ή παιδίατρος. Δεν έχω αποφασίσει ακόμη.
Στο νησί περνάω υπέροχα αφού όλοι οι άνθρωποι είναι γλυκύτατοι. Αρχικά δεν νομίζω ότι οι κάτοικοι με αναγνώρισαν.
Έχω δικαίωμα να αλλάξω τη ζωή μου και αυτό δεν πρόκειται να μου το στερήσει κανένας. Είμαι πλέον μια απλή γυναίκα και εργαζόμενη.''

Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες, παρά το χαμηλό προφίλ της Άννας Μαρίας, η διοίκηση του νοσοκομείου φαίνεται έντονα ενοχλημένη καθώς η παρουσία της πρώην πορνοστάρ και νυν γιατρού στα επείγοντα, έχει προκαλέσει ποικίλα σχόλια στο διαδίκτυο, πολλά από τα οποία θεωρούνται άκρως συκοφαντικά για το νοσοκομείο.


 Εφημερίδα Espresso

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου