25.2.17

Επική αποκάλυψη Γλέζου: Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ μου είχε πει «χρειαζόμαστε ψυχιατρείο»

Μέσα από κείμενό του στην σελίδα «Κίνηση Ενεργών Πολιτών» ο Μανώλης Γλέζος καλεί την κυβέρνηση να αναλάβει τις ευθύνες της και να σοβαρευτεί αναφορικά με τον τρόπο που αντιμετωπίζει την κρίση και στα μέτρα που ψηφίζει.
  «Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει υποχρέωση να ξεκαθαρίσει τους σκοπούς του» γράφει, ενώ στη συνέχεια κάνει μία ιδιαίτερη αποκάλυψη, υποστηρίζοντας ότι βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ «μου εξομολογήθηκε στο ερώτημά μου γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ ακολουθεί αυτή τη πολιτική: ” Χρειαζόμαστε Ψυχιατρείο” .
  Το κείμενο του Μανώλη Γλέζου:
«Συναντήθηκα πρόσφατα με ένα στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ, μας συνδέει μακροχρόνια φιλία, η οποία παρά τις διαφορές απόψεων δεν πρόκειται ούτε να διαταραχθεί, ούτε να διαλυθεί. Είχαμε, λοιπόν, μια έντονη αντιπαράθεση απόψεων, η οποία με κατέπληξε. Ο βασικός άξονας των απόψεών του φίλου μου ήταν ότι: “ο συσχετισμός των δυνάμεων” δεν επιτρέπει στον ΣΥΡΙΖΑ να πραγματοποιήσει τους στόχους του. Το ερώτημα που προκύπτει, αμέσως, είναι τότε γιατί δεν το δηλοποιεί ο ΣΥΡΙΖΑ στον Ελληνικό Λαό, παρά τον κοροϊδεύει; Τι σχέση όμως έχει ο “συσχετισμός των δυνάμεων” με την διατήρηση του Καλλικράτη και του Καποδίστρια” που καταργούν το άρθρο 102&2 του Συντάγματος, το οποίο κατοχυρώνει τα δικαιώματα της Αυτοδιοίκησης; Ο φίλος μου μάλιστα, έφτασε στο σημείο να πει ό,τι και η αποχώρηση από το ΝΑΤΟ είναι λάθος. Συνεπώς ο ΣΥΡΙΖΑ έχει υποχρέωση να ξεκαθαρίσει τους σκοπούς του. Εκτός και εάν ισχύει αυτό που φωναχτά σε διάδρομο του Ελληνικού Κοινοβουλίου, μου εξομολογήθηκε ένας βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στο ερώτημά μου γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ ακολουθεί αυτή τη πολιτική: ” Χρειαζόμαστε Ψυχιατρείο” .
 
Μ.Γλέζος 24-2-2017»


  thecaller.gr

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου