17.1.18

Η απόλυτη κατάντια ενός καθεστώτος ! Οι απίστευτοι διάλογοι Τσίπρα - Ζουράρι

Αν νομίζετε ότι ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας ήταν οργισμένος ή στενοχωρημένος από τη χουλιγκανική (και άλλη) συμπεριφορά του Κώστα Ζουράρι και ήθελε να τον καρατομήσει, κάνετε μεγάλο λάθος. 
Όχι μόνο δεν ήθελε να τον διώξει από την κυβέρνηση, αλλά τον παρακαλούσε να μείνει!  
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά, όπως τα αφηγείται ο ίδιος ο κ. Ζουράρις.
Η συνάντηση του κ. Ζουράρι με τον ερίδματο Πρωθυπουργό έγινε τη Δευτέρα το βράδυ, μετά την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου, στο πολιτικό γραφείο του κ. Τσίπρα στη Βουλή. Ο Πρωθυπουργός φαινόταν ικανοποιημένος από τη διεύρυνση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του κόμματός του με την προσχώρηση (ως συνεργαζόμενης) της Θεοδώρας Μεγαλοοικονόμου και η υποδοχή που έγινε στον κ. Ζουράρι ήταν θερμή.
«Δεν ήθελε να φύγω ο Τσίπρας από την κυβέρνηση» αφηγείται ο κ. Ζουράρις: «Με συμπαθεί πολύ και τον συμπαθώ πολύ. Μου είπε ότι είμαι σημαντικό πρόσωπο στην πολιτική και στη μόρφωση. Του υπενθύμισα ότι είμαι από τα ιδρυτικά στελέχη του... ΣΥΡΙΖΑ, αφού ήμουν στο ΚΚΕ εσωτ., και επέμενα να εγκαταλείψω τη θέση του υφυπουργού Παιδείας».
Τι ήταν όμως αυτό που έπεισε τον κ. Τσίπρα να εκδώσει ανακοίνωση, λίγο προτού αναχωρήσει για την Κύπρο, με την οποία έκανε δεκτή την παραίτηση του κ. Ζουράρι; Κατά τον κ. Ζουράρι, δεν ήταν ούτε οι ύβρεις κατά των οπαδών του Ολυμπιακού και του Αρη ούτε τα περί... μπουρδέλων στους μαθητές, αλλά το Μακεδονικό.
Ασε με να φύγω...
«Ακου να δεις, σύντροφε πρόεδρε», λέει ότι είπε στον κ. Τσίπρα, «οι θέσεις μου για το Μακεδονικό είναι γνωστές εδώ και καιρό. Δεν συνάδουν με την πολιτική της κυβέρνησης. Εγώ την Κυριακή στο συλλαλητήριο της Θεσσαλονίκης θα είμαι στην εξέδρα και θα φωνάζω ότι "η Μακεδονία είναι μία και ελληνική" και δεν γίνεται να είμαι υφυπουργός της κυβέρνησης και να πηγαίνω κόντρα με την κυβέρνηση. Ασε με να φύγω να μη βρεθείς σε δύσκολη θέση».
Εάν νομίζετε ότι η συνάντηση Τσίπρα - Ζουράρι τελείωσε εδώ, κάνετε επίσης λάθος. Ο πρώην υφυπουργός έκανε και... προτάσεις στον Πρωθυπουργό για τον αντικαταστάτη του: «Του πρότεινα δύο ονόματα, δεν θέλω να τα αποκαλύψω για να μη ζηλέψουν οι άλλοι, και του είπα εάν αποφασίσεις να βάλεις κάποιον από τους ΑΝΕΛ, καλόν είναι να βάλεις έναν από τους δύο».
 
BHMAτοδότης

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου